in the datasal

Jag har skrivit klart min loggbok till biologin och så har jag sammanfattat det jag ska berätta om imorgon på redovisningen. Det ska nog gå bra det här. Jag har inte så jättemycket att säga. Kanske ett halvt dataskrivet papper bara så det är lungt. Det jag däremot oroar mig för är att min lärare ska få för sig att ställa frågor till mig om det vi gjort eftersom jag då INTE kommar att kunna svara på det .. lite jobbigt läge då. heheh.

JAG HAR TRÄNINGSVÄRK
& det är jag glaad för ! Nästan hela kroppen gör ont efter träning igår. haha jag låter säkert sjuk, att jag tycker om att ha träningsvärk, men det var så himla länge sedan jag hade en riktig sådan så jag har faktiskt längtat efter att para köra hårt på gymmet någon gång och sedan vakna med träningsvärk och känna att man värkligen har tränat och att de har gett lite reslutat. Så härligt !

Vi slutar 15.20 idag & jag ska åka hem direkt efter skolan. Ska sätta mig och träna in det jag ska framföra på biologin imorgon och sedan så blir det deeg ! Vi har ingenting i skolan denhär veckan, så himla härligt. Men det kommer, nästa vecka är det spanskaprov. Det är det som är starten på " the really hard part of höstterminen " . Det kommer bli jobbigt och krävande och dagarna kommer spenderas hemma i rummet nergrävd i skolböcker. kul ?
Men man får göra sitt bästa helt enkelt och gilla läget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0