In skolich

Sitter i datasalen och skriver på medicinska grundkursarbetet. Har bara fått ihop 1,5 sida vilket är himla lite. Men jag tycker ändå att jag har fått med allt som behöver vara med, det viktiga. Det får duga helt enkelt. Skulle behöva invervjua en person med astma bara för att få en bild av hur det är att vara astmariket .. lite svårt eftersom jag inte känner någon. menmen .

Biologiprovet är avklarat iallfall. Gick inte så bra, men kommer iallafall uppnå G. Sen får jag hoppas på att poängen räcker upp till ett VG.

Jobb efter skolan idag då. Så blir hemma sent. Får se om jag hinner slänga in ett inlägg till. Måste nämligen göra klart medicinen när jag kommer hem så vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0