ilska

Jag blev så fruktansvärt arg igår ! det var sjukt länge sedan jag kännde sådan ilska så jag blev heeelt gaaaaaalen !
Jag kom hem efter jobbet och satte mig för att skriva klart min medicinrapport vid cirka 11 tiden. Skrev och skrev ända fram till klockan ett då jag sparade allting och skulle skicka den till min mejl. TROR NI INTE ATT DEN ÄR BORTA DÅ?
Jag sökte efter den och letade igenom alla mappar på datorn, men inte ett spår. Tittade i papperskorgen också men där var den inte heller !!! HELA TVÅTIMMARSARBETET HELT FÖRJÄVES ! fyynfaaaan vad arg jag var. Är irriterad över det fortfarade idag, lite svårt att släppa eftersom jag tyckte det blev rätt okej ändå med den uppsatsen.
Efter att jag lugnat mig lite så började jag skriva om. Allt från börja. Så jag var inte i säng föräns halv 3 och skolan böjade vanlig tid idag. Så NEJ ! jag orkade inte äns resa mig upp ur sängen imorse så det blev en stanna hemma dag för mig idag. Det tycker jag att jag förtjänar med tanke på nattens slit.
Nu är jag iallafall klar med medicinuppsatsen och har skickat den till lärarens mail. Får hoppas att den blev bra.

Nu ska jag försätta skriva rapporter , fysiken står på tur. Hörs :)

Kommentarer
Postat av: Maria

nej, vad jobbigt hörrudu! Jag har varit med om samma sak, när det gällde biologin förrut, detdär med djurs beteende, du vet :P jag och fia hade suttit och skrivit typ hela eftermiddan, och sen bara "poff" så försvinner den när man är mogen för att skicka :S jag tror att det är för att man "sparar" när man fått den med ett mail. man måste typ "spara som" tror jag.. jävligt drygt :(

2008-10-23 @ 19:48:01
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0