first time!!

Ja vad ska jag säga? efter skolan gick jag till jobbet och det kunde inte ha gått värre. Gick absolut botten detta arbetspass. JAG SÅLDE NOLL! En stor fet vidrig nolla. NOLL!
Under hela den tiden jag har arbetat där vilket är snart två år så har jag aldrig, ALDRIG, nollat någongång. Inte äns första passet jag jobbade. Och så idag, den 1 oktober, nollar jag för första gången. Besviken är rätta order för att beskriva mina känslor. Men egentligen, klart jag skulle nolla någon gång och så blev det idag. Inte så mycket att göra åt. fick iallafall garantilön på 300 kr. :)

Ska lägga mig nu och sova. Är väldigt trött ! Onsdagar är pest och pina. Punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0