Dagen & kvällen/natten vi alla längtat till !

IDAG är det dagen vi sju brudar ska samlas hos tessan och göra halloweenpizza, fixa kläder smink och hår , samt förfesta.
IDAG är det kvällen/natten vi ska på maskerad i sjömanskyrkan & bara festa loss nå grymmt mycket ! lääängtar sönder !

Ska börja göra klart för kvällen lite senare. Ska bara sitta och dega här nu. Sen vid tvåtiden kanske .. aa .. då blire till att fixa och dona :)  ååh jag är så grymmt taggad inför kvällen. Känner på mig att det kommer bli lyckat !


Första snön kom igår & idag är det nästan lite snöstorm ute. Nu kommer den riktiga kylan .. usch.
Så nu är det verkligen akut att köpa vinterjacka och varmare skor. Ska dra med mig mamma ner på stan och göra det men hon kan i princip aldrig för hon jobbar ju.  menmen .. snart så ska jag ordna det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Lina

åh vad roligt det låter !

jag sitter och funderar hur jag ska göra ikväll eftersom det är en massa snö och jag måste antingen gå eller cykla till bussen. Jättemysigt , woho !

dessutom så finns det ju en risk att jag blir allt för full och missar tåget imorgon ! :')

2008-10-31 @ 12:32:33
URL: http://fearofthefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0