city / miniparty ;D

Lördag. Vaknade klockan 11 idag och låg och degade rätt länge i sängen. Så skönt ! Speciellt när solen lyser .
Åkte ner på stan  en sväng med jossan och jenny. Hittade en jacka som jag känner mig lite sugen på. Ska försöka dra med mig mamma på stan på måndag så får se vi hur det blir med jackan.
Åkte med jenny hem efter stan. Käkade pizza & satt och degade lite. Sedan kom Tessan & Carro och hennes brors kompisar och vi började tagga upp litegrann. Sen kom jossan också efter att hon hade varit på hockeyn. Så blev det lite party hos jenny tillsammans med hennes bror och hans kompisar. Trevligt trevligt :)

Nu sitter jag här med syster och tittar på filmen med Ben Affleck på 5an. Nån Actiontriller som heter Paycheck. Den verkar riktigt bra så jag ska koncentrera mig på filmen nu istället :) Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0