Äntligen hemma

haha, De blev visst inga fler inlägg där nämligen eftersom jossan kom cirka 10 min efter och var klar med arbetet. De skulle göra klart allt hemma tydligen ^^. Så vi packade ihop oss och drog till gymmet ! Gymmade i 1,5 timme och körde på rätt ordentligt hela tiden så träningvärken hoppas jag kommer imorgon !! ;D Efter träningen mötte vi upp jenny så gick vi och tog en lunch inne på gallerian nian. De blev wookade nudlar med kyckling. MIn absoluta favorit inne på gallerina :) love it ! Sedan så kom tessan ner på stan en sväng och vi kilade runt och kollade litegrann. Vid halv sex tiden tog vi oss tillbaka till skolan där vi satte oss inne i datasalen och gjorde några mattetal och pratade tills våra föräldrar kom vid halv sju. Då var de Italienmöte där vi fick en hel del information om den kommande resan i februari ! Jag läängtar så mycket :D det kommer bli sååå kul !! ;D . Så tog jag bussen hem 10 i 8 och nu sitter jag här och är riktigt trött. Ska hoppa in i duschen snart och sedan blir det BARA till att ta det lungt & INGET annat. 

En hetsig men rolig dag. Hörs imorgon. Godnatt med er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0