NYÅRSKLÄNNING INHANDLAD

oj , hann inte skriva vid fyratiden utan de får bli nu isället, vid niotiden. Kom hem för en liten stund sedan från en shoppingrunda med angelica. Lite mer lyckad idag för en gångs skull. Köpte för det första en pyjamas till pappa i födelsedagspresent som han då ska få imorgon och så köpte jag en nyårsklänning !! ÄNTLIGEN HAR JAG HITTAT DEN! Sjukt snygg är den och jag har funderat ut en outfit nu! Så nu gäller det bara att hitta de andra sakerna som ska ingå i outfiten! Men det ska nog gå :) Efter rundan så käkade vi och tog en fika. Riktigt mysigt. Sen tog vi bussen hem tio i åtta.

Ikväll blir det somsakt en hemmakväll. jag ska titta på pirates of the carribean - svarta pärlans förbannelse, även om jag sett den ett x antal gånger förut så måste jag se den eftersom pirates filmerna är så himla bra! Älskar dom allihopa och som ett plus i kanten så spelar ju snyggingarna Orlando och Depp !! Spänning och ögongodis på samma veva. Perfekt.

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa :)




Klänning ifrån Vila : 499 kr.

Kommentarer
Postat av: sua

Den var jättefin! :)

Har också hittat mig en klänning nu ;)

2008-11-29 @ 08:33:11
URL: http://suua.blogg.se/
Postat av: jenny

Ett ord : PERFEKT ! :D <3

2008-11-29 @ 11:59:23
URL: http://jennyccarlson.blogg.se/
Postat av: malin

ja dom filmerna är så sjukt bra. och det är ett plus att orlando bloom är med!

2008-12-01 @ 13:20:31
URL: http://maliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0