slutet gott allting gott

Fick ett bra slut på dagen. Jobbet gick fint, 3 hemtelefonsordrar. brabra. Kunde ju blivit fler om jag hade taggat till lite men så trött som jag är på det jobbet så gick det absout inte. men 3 är BRA!

åh jag orkar inte bli sjuk. Nu är det lite värre än va det var när jag kom hem från skolan. usch ...  Det som vankas party i helgen. Är riktigt sugen på att parta lite. var ju två hela veckor sen sist. haha lite ovanligt det känns eftersom det oftast brukar bli varje helg. Men ändå skönt med lite vila från allt ! Men nu vill jag "get back on the track " och en äcklig förkylning ska inte få stoppa mig. Ska äta massvis med citron imorgon och proppa i mig strepsils halstabletter. De är helt underbara och funkar perfekt.

Sängen är mycket lockande just nu. Mjuk och varm . Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0