Måndag

Hann inte skriva nå mer igår eftersom jag kom hem från jobbet och satte mig direkt med engelska loggboken. Skönt att ha den klar. Men nu ligger det istället en massa andra skolarbeten på lur som jag snarast måste ta tag i ... less på skiten.

Jobbet igår gick bra ! :D första halvan av passet var inte en höjdare men under andra halvan så startade chefen en grupptävling där den grupp som tillsammans sålde mest ordrar fick en varsin biobiljett.  Jag och sara hade sån tur att vi fick den riktigt duktiga människan Phi i vårat lag ! Så då taggade man till lite och fick iväg ett gäng ordrar! Vårat lag vann ju såklart så nu har jag två biobiljetter på lager ;) haha grymmt nice.

Nu ska jag plugga fysik. Prov imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0