In the school

Sitter i datasalen nu med jenny & jossan. Vi ska plugga biologi egentligen men ingen av oss har plockat fram böckerna ;D very good !

Idag, när vi har slutat, så är det Italienmöte. Vi ska få information om flygbiljetterna och lite hur det blir med det. Kommer ta cirkus en halvtimme. Efter det ska jossan,jag och jenny sätta oss skriva klart våran spanskaredovisning. Ska även hinna med en sväng ner på stan och reklamera mina vantar eftersom jag knappt haft dom i en vecka och dom är redan helt trasiga. Så blir det jobb klockan fem också då. Kommer inte hinna plugg något idag antar jag .. men får försöka så gått det går :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack detsamma!

allt bra med dig?

2008-11-12 @ 19:43:51
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0