Im home

Sådärja. Blev bara en kortis på stan så man kollade inte direkt så jättenoga på kläderna ^^ Vi koncentrerade oss på att köpa godis typ :) heheh. Hittade sånnadär "pulverrör" som är så sjukt goda. Smakar av olika frukter och kostar så lite som 1 kr/st ! Perfekt för mig och min ekonomi nu ;) heheh.

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll. är jättesugen på att gå på bio så jag ska höra om det är någon som är lite pepp på det. Men det största problemet är väl vilken film man ska se. Nån som har något bra tips ? så upskattas det.

Nu blir det käk :)



haha det var inte bara jag som tyckte om pulverrör. Lillvovven snodde en av mig när tod kort på dem ;D så söt älskling <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, det var väldigt jobbigt. <fick köra maskinen en gång till :)

gott med godis! Svenskt godis slår allt!

2008-11-14 @ 17:03:04
URL: http://coffeechic.blogg.se/
Postat av: Josefine

naaaaw va söt :)<3

2008-11-14 @ 18:54:34
URL: http://josefinekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0