heelt sjuk otursdag

Alltså denhär dagen har varit så konstig. Det började med att jag fick en stenhård volleyboll rakt i ansiktet när vi var påväg ner till våran idrottslektion och var tvungen att passera en annan klass som var mitt uppe i ett volleybollspel. Tror jag dog under 1 sekund där. fyfaan. Alltså det var ingen smärta utan en rejäl chock !! Kännde inte att de gjorde ont men allt bara försvann för ett kort ögonblick. ASLÄSKIGT !! Så fortsätter det med att jag tappar ut all min dricka på bordet där vi sitter i matsalen. Så blev de lite stress med andra saker och så gick det dåligt på jobbet ! BRA DAG JAG HAR HAFT!

Men att det gått dåligt på jobbet bryr jag mig inte om ^^. Vi har för övrigt bytt operatör nu och säljer tjänster för Universal telecom och har en provition på 160kr / såld (hade 125 kr /såld förut) vilket är äckligt bra betalt ! Sen har dom även köpt in en ny kaffemaskin på jobbet så alla har börjat missbruka kaffe och oboy. Och för att toppa det hela har dom köpt små biljardbord och airhockeybord ! Så har man lite saker att roa sig med på rasterna. Riktigt bra !
Men det kommer ta ett tag för mig att vänja mig med den nya opetatören. Det kommer bli svårare att sälja detta, det är jag övertygad om. Men de blir roligare på jobbet, det är jag också övertygad om ! Sen vaknas det lite nya arbetsuppgifter för mig och sara här om 2-3 månader. Dom ska troligen införa kundtjänst och folk som har jobbat en längre tid på bolaget kommer så sjangsen att sitta där och hjälpa folk instället för att hälla på och sälja abonemang! HELT UNDERBART !!

haha oj nu blev det långt! Men aah .. syster fyller 15 år idag dessutom. Har inte köpt något än men hon ska få en "shoppingrunda" med mig :) de blir roligt det !

Nu ska jag plugga medicin och sova. Kommer inte hitta plugga mycket eftersom klockan redan är mycket men iallafall .. något får man väl gjort. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0