dålig koncentration

Har pluggat medicin sen jag kom hem med ganska rejäla pauser (tyvärr). Har haft datorn på hela tiden och folk har skrivit på msn vilket har gjort att jag tappat koncentrationen och börjar knappa på tangenterna istället.. Så jag kan inte påstå direkt att jag har fått in mycket information och kunskap i huvudet .. usch.
Imorgon är det spanska bokredovisningen vilket jag inte har jobbat med alls idag. Jag tänker köra oförberett för min bok var verkligen svår så jag kan inte komma på något bra att säga om den. Kör på att jag svarar på de frågor läraren frågar mig så får vi se hur det går.

Sitter och tittat på desperate housewifes nu. Senare blir det dusch och sömn. Me like !

Kommentarer
Postat av: Malin Jö.....!

heej heej nejra :)

Jag undrar va heter du på bdb och sen på msn?

för att jag undrar några saker om blogg!



Eller när du ser detta och sen om du ser min msn så kan du adda mig om de är så!

[email protected]



kram <3

2008-11-26 @ 16:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0