valborg

Började kvällen Hos jenny med grill,fix och drickspelet med carro,tessan,jossan,jenny och denise. trevligt  trevligt :)
sedan vid nio tiden bar det av till bollan för å kolla på kasen. På bussen påväg till stan hoppar 10 pöjkar på och sätter sig längsta bak. Så börjar dom ropa åt oss att komma och sätta oss där bak med dom , och självklart så gör vi ju det okså ;) hehe. Helt jvla osociala var dom. När vi satte oss där så ba fortsatte dom snakka med varandra och vi gick tillbaka till dit vi satt innan ,sjukt osociala. Sen klev vi av bussen och gick in till mcdonalds för att gå på toa, så märker jag att jag glömmt mitt skärp!!!! PANIK! Ja kutade till bussen med högklackat , den började köra så jag banka på rutan och chaffisen stannade som tur var. Så stapplar jag in och flåsar som värsta orkanen : Jag måste kolla om mitt skärp ligger här!!! Jag ser det ligga på golvet och plockar upp det : Taack!
Sjukt fult! undra vad folket på bussen måste han tänkt xP hehehe
Så gick vi till kasen i bollan, Bara en massa old people där så det var ju inte så jvla sköjjset. hehehe
Vi ringde runt lite folk och fick napp i strömsbro. När vi sitter på bussen påväg dit så ringer sara och säger att fler folk inte fick komma in längre så då vare bara att stiga av.
Så mötte vi upp Josef och förlorade på samma veva Jenny & denise som drog åt annat håll.
Vi stack till gamla stan där jonas var och kollade om vi kunna få komma in där. Men nääe för då skulle man känna den som hade festen och blabla. Så sjukt löjligt. DOmba :Nää vi måste känna alla för att släppa in alla.
De kände 3 av oss 8. Så sjukt jvla löjligt.
Så hade dom värsta "testet" typ på oss ba : ja men vem äre som har festen, för och efternamn! ( ingen visste )  Ja men därser ni , lite illa om man inte äns vet vem som har festen.
OKEEJ!? sjukt töntigt. Man vill väl gärna lära känna nytt folk !!! ååh. föresten hade dom inte äns nån musik på . värkade vara värsta lame party. Så vi drog hem till Josef istället :) där vare däremot riktigt kul :D haha.
Vi körde drickspelet på tre pers och alla andra satt lixom och kollade på och gjorde annat ;D riktigt kul där ialf!.
Sen skulle vi dra till nån nyöppnad nattklubb, Blou moon bar, men vi ringde jenny ist och stack till andersberg och var där en stund. Sen drog vi hem vid 3 tiden typ. Satt upp och prata och hade det mysigt. Sen sov vi.
Trevlig kväll. Sprang och gick en jvla massa kan jag lova, lite småont i fötterna idag. hehhe.
Men det var trevligt och roligt på vissa ställen ;) hehe.

Ikväll ska jag va hemma hos angelica en stund, dega och kolla på film. Ska även ut och köra med pappa lite senare. elr antagligen ganska snart. Hoppas ni hade en trevlig sista april :).

image63
Här är då gårdagens outfit. Hade även ett bar svarta pumps från Vagabond.

* Lång T-shirt, Gina tricot- 129kr.
* Skärp, Vero moda- 119kr.
* Tights, H&M- 79kr.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Snyggt ;D

2008-05-01 @ 18:12:02
URL: http://liinneabjurner.blogg.se
Postat av: Linnea

Sv: Haha okaaj ;) Ha det! :)

2008-05-02 @ 16:53:02
URL: http://liinneabjurner.blogg.se
Postat av: Beno

Snygg tröja :)

2008-05-03 @ 17:04:06
URL: http://beno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0