Torsdag

Nu har jag joss och jenny gjort klart vårat Biologiarbete. Känns skönt.
Tog en tripp ner på stan med de båda efter skolan. Köpte ett par blå skor på scorett till avslutningen :) nu äre typ bara accesoarer som fattas!

Jo fredag imorrn! Blir troligen Hockey med tess och joss och sedan party efter det !:D
Sen på lördag blire grillkväll med nåra bruds från klassen. :) mkt trevligt!

Måste ju bara berätta att vi haft nationellt i spanska nu. Alla tre delarna, läs skriv och hör är klara nu,. Gjorde sista,  hördelen, idag.
Fick veta resultatet på läsdelen! Fick fan MVG ;D , haha , det hade jag absolut inte räknat med så är himla glad för det ;) men sen om det håller i sig på de andra två delarna tror jag inte, hördelen gick inte så bra måste jag säga.

Nu blire käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0