Shoppingturen och morgondagen

Blev en lyckad shoppingtur i valbo för min del ialf :) Jenny hittade inte klänningen hon skulle köpa men hon tar den inne i stan istället ;) hehe.
Köpte ett par legging, långt linne och bikini. Blev en på H&M som jag länge velat ha men varit osäker på om jag ska köpa. Men nu känns det HELT RÄTT!  En väldigt snyggt mönstrad med många olika färger. Love it<3
Nu fattas bara en svart sen har jag det jag behöver, men jag har hittat en till som jag tyckte va lite småläcker :P så vi kanske kör på tre ^^ hehe.
KOllar på talang 2008 nu :) duktigt folk värkligen! Men de som sjunger tycker jag inte är så jättebra om jag ska vara helt ärlig. Föresten finns ju idol för dom. Tycker nån av de andra ska vinna. Seth! grymmt duktig! Men Welton, OTROLIGT duktig! Lungt värd att vinna :)
Blir inge fest ikväll, har inge fun stuff som sakt , så är inte så pepp på party då ^^ hehe. Kör en hemmakväll istället.


Imorrn blire kubb och brännbollsspel samt sola och röka vattenpipa med nåra från min härlga klass :) Ska bli väldigt mysigt. Ser fram emot det. hehe.
Ska se vidare på talang nu :) Glömm inte, Welton ska vinna ^^ hehehe ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0