myskalas

Åkte till Bomhus med jossan, carro och tessan för å mysa hemma hos Jenny och fira hennes 17 års dag! Hon fick en riktigt snygg BH av oss! Rosa med blommdetaljer. Sjukt sööt!
Vi käkade tårta och andra godsaker och bara satt och myste. Trevligt trevligt.
Fan det får mig att längta tills jag fyller år. Ska önska mig en kamera ! det är en garanti.
Men jag vetinte vad jag ska göra, fest ?
Har fan ingenstans att ha den ... det är det som typ är problemet. yeayea.. Det löser sig nog skani se :) hehehe.

Ska äta mat nu, pappa har varit hurtig och grillat :) GÖTT!


Kommentarer
Postat av: malin

men fisk du fyller en dag före mej! fuskit där! haha :)

2008-05-15 @ 13:03:13
URL: http://mlindblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0