freedag

Vi slutade 11 idag :) helt underbart. Så jag , jenny, jossan , tess, carro, Lovisa, klara och charlotta tog oss ner till Bollan och tog en picknick ute i solskenet. Satt där och käkade och solade i typ 2 timmar. Jonas kom också och hängde med oss typ när vi hade suttit där i 1,5 h :) Sjukt trevligt. Tror nog att jag fick lite färg också, förhoppningsvis :) hehe.

Ja imorrn äre lördag! Å vet vi vad!?!?!!?!?
Imorgon ska jag och hela familjen göra en tripp till stockholm!!!!
Shopping på dagen, gröna lund på kvällen och övernattning på hotell!! Sen shopping på söndag också!!
Ser fram emot det nå sjukt mkt. Vi har lixom i princip aldrig gjort något sånthär ihop så det ska bli skitkul.
Bror är redan där han, åkte imorse.
Han är med i nån pingistävling, bäst i fyran , heter den typ (; hehe. värsta gullit!
Han vann första matchen han spelade hörde jag mamma säga ;D hehe. Förhoppningsvis håller det i sig!
Men vi joinar han imorgon i storstaden!! WIHOW!

image64
tjejerna!! ;D<3


image65

Jonaas!


Nu ska jag käka! Höres ;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0