Staden

Så , nu har jag helt och hållet bytt till blogg. Kul va ?:)
Dagen började med att hänga med Angelica och Rejjan hos angie och bara snacka skit och umgås. underbart.
Sen åkte jag ner på stan och träffade Lina vid fyra tiden. Hade inte träffat henne på väldigt länge så det var kul. Köpte underkläder, foundationborste, ny maskara ( den nya som dom reklamerer som typ ger en "fransförlängning" ) och en "kuvertkläning" på indiska. Har aldrig köpt nå kläder där förut men dom har byggt om och fixat mycket där nu så jag valde att kika in och hejåhå så snygga kläder dom har nu !!!! (;
Kommer bli mer indiska får min del om jag säger så. Så spräckte runt femhundralappen idag, samma dag som jag fick lön alltså. hehehehe

Jag hade värsta tur ! När vi var inne på H&M och jag stog typ och kolla vid sminket så kommer kassörskan fram till mig och frågar.

Kassörskan : Skulle du vilja ha biljetter till förhansvisningen av filmen 27 dresses?

Jag sa ringet först utan funderar bara varför jag skulle få det? kostar det nått eller?


Kassörskan: Den börjar nu klockan sex så du har tjugofem minuter på dig.

Jag (efter att jag fattat hon ger mig dom gratis): Ja visst! Tack!


Så jag fick två biljetter till förhandsvisningen av filmen och självklart så fick ju Lina då följa med :) Den var bra faktiskt !! kärleksfilm och lite komedi också antar jag ;) hehe. kulkul.




Nu ska jag ta och käka. Är så himla hungrig. CiaoCiao!

Kommentarer
Postat av: Lina

yeheey ! du joinar oss blogg.se:are ;DD

2008-03-28 @ 00:26:09
URL: http://fearofthefuture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0