Valbo / 2 dagar frammåt

Vaknade halv nio imorse på grund av att jag och mor bestämmde oss för att ta en tripp till valbo :) . YES! jag hittade ett par söta skor, äntligen! är nöjd med köpet må jag säga.

Ska inte göra så mycket mer under dagen. ikväll blir det troligen extrajobb i ungefär en timme medans sahar är på utbildning vid fem. Så de blir till att tjäna ihop lite extra peningar, vilket behövs starkt!!
Midsommaren imorgon ska tillbringas med Angelica. Vad vi ska göra vet ja inte men det löser sig alltid! Sen på lördag fyller jag 17 år ! ;D Har ingenting planerat för den dagen. Eftersom det är midsommar dagen före så vet jag inte hur pepp folk är på att göra nånting och ska jag vara helt ärlig så jag är inte alls sugen på att festa. konstigt nog. Jag brukar alltid vara pepp på det ;D haha.  Men jag vet inte. Bio och middag låter inte så tokigt i mina öron. Får se om de kanske blir det. Sex and the city har ju premiär på lördag iallafall :)

Nu blir det godaste maten , Spagetti med köttfärsås!<3

10 dagar till göteborg!!
2 dagar till födelsedag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0