The datasal

Sitter i datasalen nu med joss och jenny.  Har haft svenska nyss och jag och min redovisningsgrupp har skrivit klart manuset till våran spökhistorie teater som innehåller en hel del komedi :) haha. Den blev bra! Det ända är att jag har värsta pinsamma slutrepliken .. men ska nog få till den (;
Så på måndag ska vi spela upp den för klassen.

Nu har vi håltimme från matten. Sköönt. Vi ska nog kila ner på stan rätt snart och titta på skor. Känns som man behöver det faktiskt. Har inte så mycket att välja på når det gäller skor. Måste ha lite mer öppna skor istället för bara ballerina hela tiden.

Vädret är gallant idag också. Ska vara över 25 grader idag och över 30 imorgon. Har nog aldrig varit såhär varmt denhär tiden på året som nu :) Helt underbart.

Ikväll blir det jobbet. inte direkt superkul. Ja ska ta ett snakk med chefen , har två tjejjor som ska börja jobba där som sk amed mig dig på utbildning på torsdag :) Rejjs & Angie <3 heheh. Det ska bli kuuul ;D

25 dagar kvar till göteborg!! <3 Längtaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0