Stark jobbsvacka!

Åkte till jobbet idag iallafall! Varken sahar, Nelly eller Rejjan var där men jag lyckades få med mig Sara dit :) Gick sjukt dåligt. Sålde 1 order och jobbade i tre timmar. Det är inte bra. Jag har precis kommit ur min bra period och hamnat i en svacka. Usch, det kom inte längligt eftersom jag ska ju utomlands och till göteborg snart så jag behöver pengar! men får hoppas att svackan snart är över så jag kommer upp i "den bra tiden" igen !;) Saknar den fan! ;)

Imorgon ska jag fika med brudarna på stan. Ska bli mkt trevligt. Har inte träffat dom på snart 2 veckor nu and I miss them!<3 Sen kanske jag drar ner tidigare om jag får med mig nån så man hinner kika runt lite på stan innan de blir dags att möta dem. Är så himla sugen på att shoppa fast jag vet att jag inte borde! Men kanske ett plagg iallafall .. vilket säkert kommer resultera i fler i slutändan ^^ hehe.

Nu börjar hungern komma krypandes så ska ta en macka. Hörs!

6 dagar till göteborg !! ;D<3
17 dagar till utlandet !! ;D<3

Kommentarer
Postat av: ella

hehe ja här small d ju bara till så ja höll på att ramla av stolen hihihi;)åskan menar jag nu=)

2008-06-23 @ 21:50:41
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

haha :)m vad skulle ja annars menat;)nä nu e ja nog lite trött skrattar åt allt.ska ta ett skumbad nu.

2008-06-23 @ 22:18:57
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Lise

Yep, den går att beställa hem från asos :)

2008-06-23 @ 22:35:27
URL: http://fliselise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0