Skolavslutningskvällen & Lina , plåtning

Skolavslutningskvällen blev helt underbar! Började med att jag jossan jenny tess och david möttes upp hos tess och tog sedan en promenad ner till polhemskolan där vi skulle ta bussen till bomhus. Så visade det sig att bussen inte skulle gå föräns om en halvtimme och ettans buss skulle gå om fyra minuter från polishuset. Å ni som bor i Gävle vet att det är en bit dit! Så vi tog väskorna och kutade allt vi hade genom gamla stan mot hållplatsen! Helt sjukt men sant, VI HANN! Satte oss på bussen och efter cirkus 20 minuter var vi i bomhus. Vi kilade hem till de som hade fest. Var ganska mycket folk där när vi kom. Till en början var vi alla ganska skeptiska till stället men efter ett tag blev det roligt. Ju längre man var där desto roligare och roligare var det ;D Mkt trevligt folk å ja.. det blev skitkul tillslut :D.
jag och jossan tog bussen ner till stan vid typ ett tiden? minns inte riktigt. på grund av nåra dryga filurer... hehe.
När vi stod vid hållplatsen så kom jenny även dit med de dryga pöjkarna ^^ hehe.
Men ialf,vi alla åkte ner på stan och väl nere lyckades vi skaka av killarna och drog vidare. Vi mötte angelica en stund och sedan Tessan dessutom ;D Så va vi nere på stan och hade kul. Så kvällen slutade riktigt roligt ! Vi alla åkte hem med sista bussen :) Tack för en underbar kväll joss, tess & Jenn!! <33

Idag och igår har jag varit med Lina :) Vi har plåtat en hel del bilder , bakat, kollar film och haft de sköjj !! :D
´Har inte fått bilderna än men får hoppas hon skickar nåra snart.

Nu ska jag ut med vovven :) Hare braaa!

12 dagar till göteborg!!!!!!!!!!!!!!
4 dagar tills jag blir 17år !! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0