Nyklippt / KAMERA NU TACK!

kom precis från Sara nu !!:) Har klippt mig!! Gick jättebra och jag är supernöjd! Hon tog inte förmycket på längderna elr nånting så det blev superb :D

Jag vill göra nånting idag men har ingen aning om vad ? Om det blir så att jag absolut inte har nått att göra idag då får jag väl ta och gå in och köra lite extra på jobbet ... om jag orkar vill säga.

Ska ringa pappa nu och försöka komma överens med honom om hur vi ska göra med kameran jag skulle få i födelsedagspresent för han har nämligen fått för sig i att strunta i att köpa den åt mig. För honom är det tydligen jätteviktigt att vi köper en kamera på elgiganten men den jag vill ha finns ju bara på expert !
Ska ringa honom nu och kolla om vi kan försöka ordna det idag så jag kan få kameran nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0