Midsommar

Glad midsommar allihopa!
jag har varit och handlat med pappa och syrran imorsen. efter det har jag övningskört och vi körde i trafiken för första gången ;D hahah. Gick braaa !
Snart ska jag ta mig en långpromenad med angelica och ikväll blir det bara mys :). Är sjukt opepp på party och sådant. usch ..  haha! Jag tror jag lär ta en paus från det faktiskt. Kanske 3 veckor. haha ;P de tycker jag är lång paus nog :)

Ja imorrn är det 17 års dagen för mig då !!!!!!!!! Ska ut och käka och sen blire troligen filmmys :) trevligt trevligt.

Ska ta och käka nått, känner mig hungrig och sedan blir det  ut på en promenad med angelica !!

9 dagar till göteborg!!!
17 år imorgon !;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0