GRATTIS JAG 17 ÅR ! ;D

Japp ! idag fyller jag 17 år! Inte så tokigt de. Bara 1 år kvar tills man blir 18!! Gu va jag minns när man var liten och bara längtade så sjukt mkt efter att få fylla 18! och nu är det bara 1 år kvar! ;D hahah
Har fått lite smått och gått :) 2 Par linnen , 2 Par skor , 1 par sov skjorts , 1 väska , blommor och toffeefee ;D. Sen ska jag få en KAMERA också ;D hahah. Ska åka och välja ut en imorgon :). wihow!

Jaa dagen i all ära. Ska inte göra mkt alls. Ska ut och käka ikväll iallafall med Sahar och Reihaneh men mer än så är inte planerat. Det känns som alla är bortresta! det är det negativa med att fylla år dagen efter midsommar eftersom folk har väl antagligen partat kvällen innan och är inte så himla pigga på att göra något. Sen är jossan borta i grekland så de blir nog bäst om vi väntar tills hon kommer hem så kan vi alla fira tillsammans! ;) hehe. Roligare så !

Fotografering med Lina :)

Kommentarer
Postat av: elin

grattis snygging ;D<3

2008-06-22 @ 23:19:57
URL: http://elinbrodin.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket!! :) Och vilken härlig bild!

2008-06-23 @ 21:32:36
URL: http://mejlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0