Fottona :)

haha jag är så seg. Har inte lagt upp bilderna från min och tanjas fotografering än. duktigt! Men ska göra det nu.

Jaa , alla slutade i princip skolan igår och nåra slutar idag. imorrn har jag avslutning. Lite efter ,men det funkar :) har ju varit ledig idag ändå så det känns nästan som man har fått sommarlov iallafall. ska bli riktigt kul imorrn (; Ser fram emot allt :) Wihow! hehe !

Ska ta och hoppa in i duschen nu. Håret behöver en tvätt. Angelica kommer också hit snart. Ska göra mig i ordning så drar vi ner på stan och kollar runt. Lär väl köpa det sista inför avslutningen imorgon.Ska försöka hitta ett armband att ha tänkte jag. sen ska jag köpa fransk manikyr lack också tror jag. är inte säker på den fronten än.
Lär skynda lite! hörs senare.

17 dagar to göteborg!
9 dagar till min födelsedag! :D

   

Kommentarer
Postat av: ella

mm goda klubbor;).å fina bilder=)!

2008-06-12 @ 18:49:08
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Linda

Kolla in min nya tävling o delta=)

2008-06-12 @ 18:51:03
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0