City and work

Vart ner på banken idag och ordnat upp allt till mitt leg :) Bilden blev så otroligt ful kan jag ju säga. But hey , äre nån som nånsin blir bra på sådana bilder !? hahah
Behövde inte betala ett öre för att göra legget. det enda som kostade var kortet på 70 kr , de andra ingick i ungdommspaketet på banken :) trevligt.

Ja nu har jag dessutom tagit tag i min mobil. Har varit in till telia för att höra med dom hur det är med bindningstid och grejjer. Fick veta att man inte kan vara bunden om man har kontaktkort utan problemet var att min telefon är operatörslåts. Så jag får pröjsa 300 kr för att låsa upp den, vilket jag SKA GÖRA! Telia ruinerar mig! De tar 5 kr per minut när man ringer till allt och alla. öppningsavgift på minst 2 kr och smsar för 89 öre!! sjukt dyrt!

Jobbet gick okej idag. orkar inte skriva nå mer känner jag. Ska ta med sahar på utbildnng imorrn och troligen jobba nån timme. Sedan blir det valbo med antingen mamma eller rejjan och sahar :) det visar sig.

Nu ska jag sova snart. PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0