Måndag

Japp , Stan idag somsakt. Blir med Angelica :) Ska köpa en kofta och så ska jag försöka hitta passande uppladdningsbara batterier också. Sen kanske en concealer med om jag känner för det (; heheh.
Sen ska jag träffa bruds ikväll halv sex för bion :) Ska bli mysigt det.

Nu är det bara en hel dag ( förutom denna ) kvar här i Gävle, sedan bär det av till Växjö där vi är i en dag och på torsdag blir det byebye Sverige! Ser faktiskt fram emot att åka. Tror inte jag skulle palla vara här en hel sommar faktiskt. Men det ska bli kul dethär , speciellt eftersom vi ska åka tsm med Alma och hennes famlij :D<3

Nu blire fix.. Hörs ikväll. PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Joss

FYFAAAAAAAAAAN VAD JAG KOMMER SAKNA DIG :(:(! <3333

2008-07-07 @ 14:01:37
URL: http://josefinekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0