Lördagens Fest!

Vi samlades hos tessan, jag jossan tess och jenny. Sedan hade vi ett litet förkrök där. Sedan blev vi tvungna att springa till bussen ( som vanligt ) för att hinna ta den som skulle gå om några minuter till Andersberg. Väl framme vid hållplatsen kommer jag på att jag har glömt min mobil hos tess!! PANIK! Jag och jossan sprang allt vad vi hade tillbaka hem till tessan, där letade jag efter den och hittade den tillslut i köket ;P hah. Vi kutade tillbaka mot hållplatsen och precis när vi kommer fram till vägen ser vi bussen passera. så var det med det, Vi fick gå hela vägen upp till andersberg , 1,5 km ungefär. Väl framme där mötte vi Leidan och hänkade med honom hem till han. Där satt det killar i soffan och var sjukt lame. Så vi sa i princip hej och hejdå och stack därifrån.Tog första bussen in till stan där vi bytte till ettan och åkte iväg till Carro på Brynäs :) Dit kommer det en hel del människor sedan och det blev riktigt trevligt. Efter att det snyggaste killarna hade gått !! ( DRYGT ) så vart jag och joss ganska opepp och gick och lade oss i carros säng och fick sällskap av Melon. Vi låg och snakkade där ett bra tag, rätt trevligt ändå :) Sedan skulle vi gå vid ett, och bussen hade precis gått så det blev en promenad från Brynäs ner till stan, och guud vad jag hatade det, så otroligt jobbigt och kallt var det, fan 2 km i kylan ända ner till stan. Där käkade vi på max och jenny träffade Jimmy och jag och jossan missade sista bussen hem till henne så vi fick gå från stan till stigslund, alltså 3,5 km hem till henne. FYFAN VAD VI FICK GÅ OCH SPRINGA DEN KVÄLLEN! helt slut!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men det var ändå trevligt hos carro :) Så där var det inget att klaga på. Tack för kvällen flikkor !<3


Söndag
, idag ska jag jobba som vanligt. Känns inte så aspepp men det är väl okej. sista arbetspasset nu innan jag åker utomlands och blir borta 1 månad :) så det känns okej ändå.
Imorgon blir det Bio med jossan, carro och tess på kvällen. Vi ska se SATC!! :) Känns som den kommer vara liiiiiite bra.

Nu ska jag ut med voff och sen blir det att åka till jobbet. Hejs !


Kommentarer
Postat av: jenny

men hallå? jag då? jag skulle ju också med på bio! :P <33

2008-07-06 @ 17:16:44
URL: http://metrobloggen.se/jennycarlson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0