Göteborgsresan 29 Juni - 1 Juli 2008

Jag har inte orkat skriva om resan till göteborg än och inte gör jag det nu heller,. det är så himla mycket och det har varit helt fantastiskt. Jag gör så att jag summerar det lite kortfattet helt enkelt :)

Dag 1 , 29 Juni 08 : Vi tog tåget 05.10 från centralen och var i sthlm 07.00 där vi tog tåget till göteborg 08.10. Framme i Göte 20 över 11. Vi låste in våra väskor och shoppade och käkade inne på Nordstan. Sedan checkade vi in på vandrarhemmet som ligger i Mölndal vid fyra tiden. Vi bastade på kvällen och kollade på fotbollen . Sedan gick vi och lade oss, sjukt trötta var vi.

Dag 2, 30 Juni 08: Idag var vi på Liseberg. Åkte allt möjligt och älskar speciellt balder och kanonen :) helt underbart bäst i världen !!^^  Senare på kvällen var vi ut och käkade på restaurang, frös ganska mkt på både dit och hem vägen för det hade hunnit bli riktigt kallt. Somnade snabbt den kvällen också pga sjuk trötthet.

Dag 3, 1 Juli 08: Utcheck klockan 10.00, Universeum var vad som gällde denna dag. Vi gick runt och kollade på djuren och sedan var vi inne på "forskningsdelen" och musikdelen :) Vi spelade in 2 låtar också , grymmt bra xp haha. Var där i ungefär fyra timmar skulle jag tro. Sedan tog vi spårvagnen in till stan och shoppade lite till och käkade. Sedan tåg vi tåget hem klockan 19.00. Hade inte bestämmda platser och det fanns bara platser till sthlm sen var det fullbokat, men tur som vi nu hade så var det två killar som tessan kände som skulle ha våra platser, Flerran och kajke , så vi fick sitta med dom:) Satt tre och tre på tvåsitsplatser :) trevligt var det. SÅ var vi hemma kvart i två på natten på centralen där tessans mamma hämtade upp oss och skjutsade hem oss allihopa :) Jag fick komma hem sist och var i säng klockan 03.00.

TACK FÖR EN UNDERBAR RESA BRUDS! DET HAR VARIT GRYMT ROLIGT!!(L) YOU ARE GREAT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0