Underhållning till 1000

Nu har jag käkat och varit ute med lillpuppisen. Hon älskar verklingen snö .. blir helt galen av det ! hahah

Imorgon har Johan Wellton sin sista konsert här i Gävle. Vill veeerklingen gå , men det kostar 190 kr och jag har inte en toppenekonomi för tillfället! Ska ju förhelvete utomlands om 14 dagar ! Han är så sjukt grymm den männskan. Tittade på en av hans föreställningar förut då han inte var lika känd som han är nu, och jävlar vad bra det var, kommer aldrig glömma den showen. Det började med att han kom ut NAKEN från en trälåda, då menar jag NAKEN verkligen. Men man täckte ju de lite mer privata delarna .. hehe. Asså det var så sjukt kul. Satt och log under hela föreställningen och pratade lite med honom efteråt, kunde inte låta bli att gå fram och säga att han var så jävla bra ! ;D hahaVill verkligen se den här nya showen också. Ska fråga pappa om han kan sponstra mig, Blir nog lite svårt eftersom han redan lovat att han ska betala käk åt mig i helgen då ja ska ut och äta med angelica och nåra brudar till (ska bli grymmmtt roligt) vilket sääkerligen kommer gå på runt 200-lappen. Men om jag frågar snällt så kanske ^^ hehe.

Nu ska jag fortsätta pumpa Kanye West och dega.


Kommentarer
Postat av: malin

exakt. det kan få vem som helst på humör. ja men ibland får plånboken lida lite . men hellre det än att man får lida själv.

2008-12-01 @ 12:43:38
URL: http://maliiz.blogg.se/
Postat av: Dessie

mm det kan alltid vara lite knepigt med sånna där program! men det gäller att vara lite envis med hehe. alltid bra att ha photoshop!

2008-12-01 @ 13:10:52
URL: http://dessie.blogg.se/
Postat av: Katinka

Svar: ja, den är grym. Jag har enbedded den videon i ett tidigare inlägg =)

2008-12-01 @ 13:31:44
URL: http://tinkalinka.blogg.se/
Postat av: Wilma

Fin header :)

2008-12-01 @ 13:32:55
URL: http://wilmaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0