Tisdag

Ännu en skoldag avklarad och ännu en dag närmare resedagen! Känns underbart!
Sitter och pluggar matte nu.. somvanligt kanske jag ska säga eftersom det är väl det jag hela tiden har gjort nu under dagarna.. måste klara VG på nationella provet annars kommer det bli ett G i betyg .. inte så kul .

Funderar starkt på att hoppa idrotten imorgon och istället ta en lång sovmorgon. Det är hockey imorgon och jag, skridskor och is går inte så bra ihop så det finns egentligen inget som talar emot att jag inte ska stanna hemma , så why not ? Får se hur jag gör :)

Nu ska jag plugga vidare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jasamma här, skridskor...fy fan..

2008-12-09 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0