Making a list

Någon som
någon som förstår dig: Angelica
någon som du saknar: Alma
något som du längtar efter: hehehehe
någon som du hatar: Inga namn

Vem
vem kramade dig senast: Angelica
vem pussade dig senast: haha säger inte xD
vem ringde dig senast: Mamma
vem ringde du senast: Mamma
Vem var hemma hos dig senast: Angelica och Fanny :)
vem var du hemma hos senast: Angelica

Har du
har du ätit något idag: jaa
har du pratat med någon idag: Jaa
har du gråtit idag: näe
har du skrattat idag: jaaa!!

Jag
är singel: japp!
saknar någon just nu: yes
svär ofta: haha jaa ;D
sjunger i duschen: typ alltid.
är en morgonperson: Nej verkligen inte!
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: why not ?;)
är kär i kärleken: nääe
skrattar åt mina egna skämt: händer väl ;D
vill ha barn: ja , men inte på ett braaa tag!
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: njaaaa

Har du
glasögon/linser: näe
piercingar: naveln och öronen
syskon: ja.
pojk/flickvän: nej
jobb: japp
för många vänner: de kan man väl aldrig ha för många av.
rymt hemifrån: nej
färgat håret: jaa
bra självförtroende: jaarå de tycker jag väl :)
sagt "jag älskar dig" till någon: jaaa
varit kär: aarå
dumpat någon: aa
gjort något olagligt: jaa
somnat i skolan: ja.
brutit ett ben: nej.
tappat bort mig i min hemstad: haha neej xD
sett en fallande stjärna och önskat mig något: nej :(
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: jaaa
smugit ut utan lov: inte vad jag kan minnas.
ljugit om var jag är för mina föräldrar: aaa
en hemlighet som ingen vet: nääe
varit på en blind date: nääe
sovit en hel dag: nääe
somnat gråtande: har nog hänt.

Brukar du
ha ångest: nej
drömma mardrömmar: neej
klä dig i svart: rätt ofta. svart,grå,blå är ju favoriterna :)
hata folk: neej
lita på folk: jaaa

Sista personen som
sov i din säng:  Minns inte.
fick dig att gråta: minns inte de heller!
du delade en dricka med: Angelica
skrek på dig: Pappa xD
du fick sms från: Angelica <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0