Äntligen blev datorn ledig !

dåålig uppdatering idag , I know. Men min kära syster har suttit vid den bärbara datorn hela dagen och arbetat med något skolarbete så jag har inte haft några som helst möjligheter till att skriva !

Sovmorgon imorse, riktigt skönt var det. Sedan flöt skoldagen på som vanligt. Fick ett mail från min medicinlärare om resultatet på tentan jag skrev, 32 poäng och MVG! Nu blir det antagligen mvg i slutbetyget på medicin, perfeekt ! :D Fick även veta att jag hade klarat fysikprovet vilket var en grymm lättnad eftersom jag oroat mig nå sjukt mycket över det.
Vid skolans slut så skulle jag egentligen kila ner på stan med sahar , men hon har gått och blivit sjuk så vi sköt upp det ett par dagar. Åkte hem direkt efter skolan istället.

Väl hemma så var det bara att börja med tvätten, har fan tvättat sen fyra och var och hämtad det sista alldeles nyss. .. kul , fyra timmar av mitt liv har spenderats till att tvätta. haha va hemskt det låter egentligen , men så är det ;)

Nu ska jag kika på ugly betty och käka kladdkaka. Senare blir det desperate housewifes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0