Skolstart

Första dagen i skolan idag gick finfint. Träffade tjejorna utanför ingången kl 10 och vi gick in där vi hade möte i Aulan först och fortsatte sedan upp till klassrummen :) Där fick vi vårat schema ( som är heeelt underbart bääst ) och lite annan information. Slutade klockan 12 idag iallafall och då gick jag , jenny, jossan och carro ner till stan och shoppade lite kläder och köpte lite skolsaker. Sedan käkade vi på mcdonalds och efter en stund kom tessan också dit och joinade oss :)<3

Imorgon ska vi åka till Alborgen med klassen för att lära känna de 6 nya personerna som har börjat i våran klass ( + 1 utbytesstudent som är från BARCELONA !!!!!!!!!!!!!!! ). Vilket ska bli riktigt roligt. Alborgen för er som inte vet är som "fångarna på fortet" som dom visade på tv för ganska länge sedan. Det är olika banor med olika utmaningar som man ska klara. Riktigt kul ;) hehehe.

Jobbet ikväll gick riktigt bra ! första två timmarna sög och jag sålde ingenting men efter rasten fick jag iväg 6 ordrar vilket ger mig en lön för det passet på 750 kr. nöjdnöjd.

Nu ska jag sova. Känner tröttheten komma krypandes. Goodnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0