Shoppingsväng

Denna måndag blev inte till en "sitta inne dag och deppa pga att det regnar"- dag som jag var ganska inställd på till en början. Pratade lite med Angelica och vi bestämmde oss för att ta en tripp ner på stan. Köpte ett par jeans ( Cheep Monday sååklart ! ), Sedan ett linne från Gina Tricot och ett par varmare tights. Så det blev en rätt lyckad shoppingsväng.
Nu fattas skor, jacka och mer tröjjor ^^ heheh.. Har en bra bit kvar innan jag blir klar helt enkelt.

Nu har hela familjen gått och lagt sig och Aila ligger här bredvid mig och drömmer. Hon vrider sig och gör så himla söta små ljud. Undrar vad det är hon drömmer om ! heheh.

Nu ska jag se på vänner , sista kvällen nu som man värkligen kan ta det lungt eftersom imorgon är kvällen innan skolan och då måste man lägga sig en aning tidigare :( . Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0