Myslördagen

Halloj !
Det blev en riktigt mysig kväll med budsen igår. Vi åkte hem till jossan och lagade tacos och kollade på Hancock. Sen blev vi lite partypepp och snakkade lite med folk men denna lördag var ganska död för de flesta satt hemma precis som oss och kollade på film. Så viblev hemma. Värmde tacospaj och började kolla på Förtrollad. Så kom Peddy och Jocke förbi en stund så satt vi ¨där och såg film och pratade. Sedan vart alla så trötta. Jocke och Peddy somnade i soffan så vi fyra gick upp och la oss också. Blev en riktigt mysig kväll <3
Imorse gick vi upp tiiidigt ! Vid halv nio trots att vi lade oss fyra inatt. Vi gjorde oss i ordning och åkte och kollade på fotbollsmatchen mellan GIF och Hille. Det var kuul! Efter första halvlek var jag tvungen att kila hem eftersom jag ska jobba ikväll. Så jag tog en proemand hem :) Har hunnit städa klart mitt rum nu också och har precis satt mig vid datorn för att vila lite ;D heh. Ska snart äta med dessutom och mamma har varit så gullig och kokat majskolvar. Love it!

Hoppas ni också hade en trevlig lördag :)

Kommentarer
Postat av: Sofia R

hehe tack:)

dina bilder var ju med glädjespridare :D

2008-08-24 @ 15:27:30
URL: http://sofiarodriguez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0