Lördagspartaj !

Trots gårdagens fruktansvärda väder så blev det fest tillslut. När vi alla hade samlats hos tessan ( jag, joss , jenny, carro & tess) Så blev det en hel del funderingar kring om vi skulle strunta i att festa ikväll och köra filmkväll eller något för alla förutom jossan var väldigt otaggad pga vädret. Men vi drog på lite partymusik och fick upp stämningen ganska rejält och bestämmde oss för att festa ändå :)
Det blev förfest hos tessan först och så fick hon vår fina present också ;) hehehe ....
När alla kommig igång rätt bra så drog vi ner på stan där vi träffade lite folk. Sen mötte vi upp josef,stefan,erik & john och åkte karuseller med dom ;D riktigt kul var det! Har aldrig tyckt det har varit så roligt att åka virvelvinden som igår ;D haha.
Tessan gick hem rätt fort och jenny och carro drog sedan också hem medans jag och jossan var kvar på stan med dom. Tanken var att alla skulle sova hos tess men pga lite olika anledningar så kunde vi inte göra det tillslut så jenny och carro blev tvungna att gå därifrån och så ringde de oss och berättade att vi inte hade nånstans att sova . Tillslut så sov jag och jossan över hos Stefan och carro och jenny drog hem till carro , så det löste sig tillslut :) heheh.
Men det blev iallafall en lyckad och riktigt rolig kväll !!! ;D

Å GRATTIS TESSAN SOM FYLLER 17 ÅÅÅRRR IDAAAAG !!!!!!!!!!!!! ;D <33

Nu ska jag äta kladdkaka :) höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0