Hard work work work

Slapp dag idag, vädret har varit sjukt dåligt så man är ju inte direkt pepp på att göra så mycket. Sen är det ju Söndag vilket alltid innebär fyra timmars arbete. Gick dåligt första halvan av passet men efter sju fick jag ivåg 2 hemtel och 1 mob vilket gav mig en timmlön på 140 kr. Inte dåligt !

Måndag imorgon och på onsdag börjar skolan. Blir depp av bara tanken. Måste köpa en massa saker, behöver en massa kläder, skor, väska och hela köret. Sen behöver jag skrivhäften, pennor och sudd. så hejdå en stor del av min lön. usch ..

Är vädligt sugen på att kolla på något avsnitt av vänner så jag ska nog ta och göra det nu :) Hörs imorgon. Godnatt !


Kommentarer
Postat av: alexia

jobbar du på de där ringbolaget i gävle?:p

2008-08-18 @ 10:18:54
URL: http://baraalexia.blogg.se/
Postat av: alexia

jag jobbar också på sånt , haha :) jag bor i hofors, självdå?=)

2008-08-18 @ 12:23:13
URL: http://baraalexia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0