Good me

Idaag har jag vart rätt duktig faktiskt. Har jobbat klart mattesidorna som ska vara klart till imorgon ( HJÄLP med nollpunktsmetoden!!!! ) och så har jag i princip gjort klart spanskaläxan til torsdag. Hade inga som hellst planer på att börja göra den idag, men efter jag tröttnat på att sitta vid datorn så gjorde jag den. Man skulle skriva om sitt sommarlov, fick korta ner den rejält för annars hade det blivit en hel novell !! ;D hahah. Men jorah , det blir nog bra detdär. sen stavningen och grammatiken är ju inte den bästa direkt.
Fick korten av jossan från i lördags , våran myskväll !! Ska bjussa på några stycken tänkte jag och sen ska jag sova. Godnatt folket.


Carro, Jossan, Jenny & Jag<3 , Tessan var inte me för hon var i stockholm :( <3


& jaa, denhär bilden gillar jag starkt !!


wohow !! ;D haha <3


Peddy och Jocke somna strax före oss kl 04.00 ;) hahah trötta va dom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0