Välkommen vinter?

DET SNÖAR! Kan ni fattadet , det SNÖAR ute. Dehär är helt sinnessjukt. Snöns tid är långa vägar förbi och den ska fan inte tränga sig på nu när sommarn kommer. Ååh , blir på så himla dåligt humör när det är så kallt ute. sorry.

Har suttit och pluggat fysik sen jag kom hem från skolan. TOg en liten sömnpaus på 40 minter också.
Blev ingen idrott heller så kom hem en timme tidigare än vanligt (; inte fel.
Ska se på vänner halv åtta och plugga vigare sen igen. Men jag orkar inte sitta och läsa så mycket på raken. Blir helt slut i huvudet. så rätt många pauser kommer det väl också bli antar jag. urk , dehär kommer inte gå nå bra känner jag. Men ska göra mitt bästa ;) hehehe

image28
Jenny , Tesese, Jag och Carro. Fotograf : Josefine.
Bilden är från relaxpartyt ;) hehe !GRYMMT KUL!  Fler kommer när jag har tid att lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0