Home from school

Är hemma från skolan idag. riktigt skönt. Kände att jag absolut inte kommer hinna plugga till fysikprovet imorgon omjag ska  gå i skolan idag och jobba. Så detta blev perfekt.HInner plugga det "lilla" sista och läsa igenom det viktigaste en sista gång. Annars hade jag aldrig hunnit fixa allt det idag.

Aa så fick man även veta av Jenny imorse då att vi ska ha svenska muntliga talet nästa vecka på onsdag. Samma dag som historiaprovet. KUL!
Så nu lär jag börja skriva till det också. Har bestämmt mig för att snakka om Alkohol ;) tyckte det var ett bra ämne att snakka om speciellt nu när jag ska tala till ungdommar :) hehehe.
Ska bli på 3 min. Kommer väl gå bra, hoppas jag.

Spikade planer för fredagen ialf. Ska köra tjejkväll med nåra bruds ^^ <3. Ser fram emot det :)

Nu ska jag fortsätta läsa fysik. Hörs!


Kommentarer
Postat av: tove

ucchja, hur mycket som helst i skolan.
Jag längtar också sjukt mycket efter sommarlov just nu:)

2008-04-09 @ 14:02:07
URL: http://liljaaaa.blogg.se
Postat av: tove

jaa men vet inte rikigt vart och så :p
sjdÅ?

2008-04-09 @ 14:47:35
URL: http://liljaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0