Hårmodell

Okej, här kommer det :).
jag, jenny och jossan var på en frisörsalong, popcorner, på hårmodelluttagning idag. Visningen äger rum imorgon och är hålls för endast alla frisörer i gävle.
Dit gick vi i alla fall. Det var rätt så många där.
Alla stod som i en halvcirkel medans en kille gick och skrev samtidigt som en tjej gick och kände på allas hår och skrev upp namnen på alla som skulle få vara med :). Det roligaste av allt är ju då att alla vi tre kom med!  Så sjukt kul det ska bli !! ;D innebär att det blir en sjukanmälan från skolan imorgon alltså ;) haha.
Okej, såhär lyder då förändringen. Jennys lugg ska dom "förlänga" ut mot sidorna och färga håret mörkare. Samt troligen korta av det lite, ungefär till axlarna ?
Jossan ska få håret till en nästna "page". Vissa delar ska bli längre än dom andra och håret längst fram ska var längst. Själv ska jag i princip inte få nånting ändrat. Dom gillade väl det som det redan var ;). Så för min del blir det endast styling. Kanske liten toppning också om jag har tur. Som tack för allt så får vi även hårprodukter från salongen till ett värde av 500kr! Hej det är underbart !! hahha ;D  Ska vara där imorgon vid 9 på morgonen och kommer inte hem föräns 9 på kvällen. Blir en tolv timmars lång dag. puh... men ojojoj vad kul det ska bli!!! gaaash , längtaaar!! :D  Kommer dela med mig av hela köret när jag kommer hem på torsdagkväll !! ;D haha.  Å ni kan ge er på att jag ska ha jävligt kul tillsammans med flikkorna. <33

Nu däremot ska jag sova. Har inte pluggat nå biologi alls idag. Känns bra ? NEJ!
Å imorrn kommer det ju värkligen bli mycket av det... å provet är på fredag.
Men ska fan se till att plugga imorgon mellan de långa pauserna av hårstylingen, klippningarna, sminket och klädfixet. Det ska nog gå bra. Godnatt!<3

image20
tanja och jag <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Fan vad skoj ! :D

2008-04-03 @ 17:45:17
URL: http://fearofthefuture.blogg.se
Postat av: elin

ååh vad kul ;D

2008-04-03 @ 21:15:50
URL: http://www.elinbrodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0