hårfärgning

Ja , efter kemiprovet som jag hade idag från två till fyra åkte ja ner till popcorner och färgade håret. Blev samma färg som innan. tråkigt tycker jag! fan ingen skillnad! men det ser fräschare ut, glansigt och mjukt ^^ heheh. Så satt där i ungefär 2 timmar. älskar att fixa håret. Så masserar dom huvet så himla u nderbart när dom sköljer ur färgen, man somnar typ^^ haha.

Kemiprovet gick inte så bra tyvärr. Fan, det kändes som det skulle gå bättre än vad det gjorde. SÅ är lite sur över det. Men jag kommer klara provet iallafall,  men om det nu blir ett VG! tvivlar starkt på det :'(

Japp , morgondagen krm bli kuul !;D efter skolan ska jag, jossan och jenny vaxa benen :) Lite smått nervöst! tänk om det gör skitont!?!? Fast jag brukar ju köra med en epilator så så stor skillnad ska det inte vara, så det gör nog inte så ont ;).
Sen kvart i sju så är det genrep inför lördagens visning! DET KOMMER VARA FULLSATT!! liite nervös jag kommer vara då! Men det kommer nog gå bra :) ska bli skiitkuul!!!!!


Tänkte börja plocka fram sommarkläderna lite smått ikväll!!! wihow. värsta feelingen! hare bra folks<3

image48

Jag i frisörstolen på popcorner och färgar håret inför visningen. Jaa jagvet! jag ser ut som en
korv ;D haha


 


Kommentarer
Postat av: amanda

svar: jaha, jag menade vad du gjorde allmänt. Kul :)

2008-04-24 @ 20:45:06
URL: http://suzieq.blogg.se
Postat av: tanya

jotack allt perfekt hos mej :D

2008-04-24 @ 21:34:38
URL: http://tanyaas.blogg.se
Postat av: Jossan

haha det där inlägget skrev jag ju igår, det var då dom lämnade mig ;D vi har haft familynight hela kvällen ;)

2008-04-25 @ 21:43:18
URL: http://metrobloggen.se/josefinekarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0