full fart på onsdagen

Japp ! började dagen med det mutliga talet i svenska som jag fruktat sedan jag började vårterminen och fick veta att vi skulle göra ett sådant. Fick snakka i en liten grupp med fyra lyssnare. det gick faktiskt bra !;D haha. Pratade på bra och hade bra lång tid på talet och allt gick jätttebraa ! haha såå glaad ! Cred till mig. Ni som läst min blogg lite innan vet hur jvla rädd jag har varit inför detta. Men puh, vilken lättnad man kände när allt var klart. tack och lov.

Nu har vi historiaprov om en halvtimme, om andra världskriget. Sen efter det så är det dags för Kinamöte. jag,jossan och jenny anmälde oss som intesserade av att åka till kina i höst i två veckor med ett till gäng från skolan. Så nu ska vi på informationsmöte där dom kommer berätta hur allt kommer gå till samt kostnader mm. Sen blir det sista anmälningsdagen i maj. Tror det är den 15de. Ska fan åka! Så jävla pepp på det. Fattar ni! KINA! Ett av mina drömmresemål.

Sen hinner jag inte hem efter det hellar utan jag drar direkt till jobbet klockan fem och sen är jag väl hemma runt halv tio. Blir rätt jobbig dag, men tur att jag käka en bra lunch ;) haha. Var ju korvstrånanoff! grymmt gott.

Känner att jag har börjat sacka i skolan. Har fått bara Godkänt i en hel del saker nu , vilket inte alls känns bra. Måste hålla mig på minst VG nivå i allt, förutom hisoria. Där krm det bli Godkänt antar jag. Men in dom andra ämnena! HALLÅ! Får inte sumpa ner mig, började ganska bra men nu hare varit G nått prov, typ 2-3. Inte bra.
aa ni kanske tänker lixom, vadå G på två prov är väl fan inget ? joo , viktigt somfan att hålla VGna uppe. blir inge bra annars. Men nu jvlar!!! Inte ett enda jvla G på ett till prov!
På slutprovet i Kemi, minst VG och ska sikta på ett stort MVG. Ska försöka ialf.  Ska tänka positivt :) hehe.

Ska repetera lite Histora nu. Wich me luck !

Kommentarer
Postat av: Stina

Najs att dra till Kina.. Fan va spännande.. :D Vad jobbar du med? Är du telefonförsäljare kanske? ;P

2008-04-16 @ 15:21:31
URL: http://stinaflina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0