Fotografering och modellmöte

Idag var jag med tanja :) Vi fotograferade, blev inte så många bilder som det anars brukar bli men dom blev väldigt bra och vi blev himla nöjda med en hel del, alltid kul ;) hehe.

Sen vid sextiden åkte jag till frisörsalongen för ett modellmöte. träffade dom andra modellerna där och vi fick veta lite tider för visningen och när genrepet går av stapeln. Bestämde tid på torsdag klockan fyra för hårfix för mig. Ska itne klippa , vet inte vad dom ska göra med färgen men ska ha en uppsättning iallafall och gå under kategorin "lockigt". Men dom skulle behålla mig mörk, det vetjag ialf. kanske lägger nån toning elr nått annat kul. fårse. Ser fram emotdet ialf :D ska bli superkul! Som alltid! Blir catwalk och grejjer också tror jag ;) wiihoow ;D hehe.

Nu ska ni få se lite bilder också från fotograferingen. Lämna gärna en kommentar :) hehe.

image30
image34
image35
image36


Kommentarer
Postat av: Stina

Neej, inte telefonförsäljare, det har jag provat hemma i Sverige och det är inget för mig.. :P Jag ska sitta i kundtjänst på Elkjöp (Norska elgiganten) och typ hjälpa kunderna om nåt är trasigt eller ge dom råd om det är något dom undrar över eller såå.. :) Snygga bilder, den längst ner var superläcker.. :D

2008-04-15 @ 19:18:45
URL: http://stinaflina.blogg.se
Postat av: Lisa

Fina bilder :) Är det i Gävle? :o

2008-04-16 @ 16:36:15
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: elin!

jätte snygga bilder!:)
jag älskar den första bilden på dig nejra!:)

2008-04-16 @ 22:12:11
URL: http://www.elinbrodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0