AJ blåmärke!

Rätt lugn skoldag idag :) Allt gick finfint och inget speicellt hända. Men sen hade vi idrott och jag och ett gäng spelade pingis. Fast besluten att komma till final börjar jag spela och försöka få til nåra fina slag. haha ,notera då försöka! ( gick nämligen inte så bra för min del) Vi var ungefär åtta som spelade och jag blev en av dom tre sista kvar. Då vart det kamp! Jonas ( tror jag det var) sköt bollen och jag sprang mot andra sidan, självklart kollar jag inte mig för ochspringer fakt in i väggen !!!!!  Det är något som bara jag kan lyckas få till! hahaha
Fick ett rött märke på höften och ett litet blåmärke längre ner ;D haha. men lugn bara, ingen större skada skedd :) hehehe
Sedan blev det hemfärd hem till mig med jossan och jenny. Vi fixa oss hos mig och drog på äventyr ;)
nyfiken ?
Berättar snart (; hehehe

image19

Jenny & Josefine <3  ( i början av ettan ) ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0