Awsome comeback!

Jag fick bara fem timmars sömn i natt så det var lite hårt att ta sig igenom skoldagen. Lyckades få lite sömn på tåget hem och sen ytterligare två timmar väl hemma så jag var superpigg första dagen på jobbet. Fick ett varmt välkomnande från alla, haha! Säljcoacherna och även andra säljare som jag tidigare aldrig i princip pratar med var glada att se mig vara tillbaka , känns roligt :)
Dom har gjort klart all renovering så det är superfräsht på jobbet, finns fler säljplatser, nya kaffemaskiner och ny inredning. Kändes väldigt bra att vara tillbaka och som pricken över i:et så gick försäljningen kanon. 5 sålda med en hitrate på 20% (vilket betyder att jag fick ett JA på vart femte samtal) plus att jag fick lära upp en nybörjare med tips och trix på försäljning trots att jag varit borta i tre månader och var lite ringrostig (trodde jag), haha. Ville verkligen göra en bra comeback, och det gjorde jag.

Nu ska jag snart bege mig till sängen och se till att sova mer än jag gjorde igår natt .. Skola från 13.15-16.00 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0